Sebelum ini penulis ada mengeluarkan artikel tentang Mitsubishi Xpander. Pihak Mitsubishi Motor Kramayudha Sales Indonesia (MMKI) rasmi mendedahkan perincian model tersebut pada Gaikindo Indonesia International Auto Show 2017 (GIIAS).
Ini cara mudah untuk jimat minyak ketika sedang memandu, takdalah kita menggelabah tiba-tiba minyak dah turun dari separuh
Macam dalam video di bawah ni, ia mengajar anda untuk menghilangkan kesan calar pada pemegang pintu kereta anda dalam masa 10 minit. Mudah je ni! Selamat mencuba.
PENGURANGAN bunyi bising, getaran dan kasar (NVH) serta enjin pemasangan tiga point untuk lebih kestabilan antara elemen baharu yang terdapat pada Proton Iriz baharu yang diperkenalkan Perusahaan Otomobil Nasional Berhad (Proton). Iriz baharu yang tampil lebih sporty dan bergaya ini hadir dalam empat varian iaitu 1.3 Standard MT,...
Masalah kereta berbau hapak cukup merimaskan pada musim hujan sekarang boleh diatasi dengan menggunakan 5 bahan semula jadi ini!
botak betul cara pam
Mendapatkan tekanan yang ideal tayar kereta bukan sahaja untuk keselamatan tetapi ketahanan tayar lebih lama.
Jika anda ingin berjalan jauh misalnya mahu pulang ke kampung atau bercuti di kawasan luar negeri, anda seharusnya bijak merancang waktu perjalanan.
Persatuan pengguna islam Malaysia ada mengeluarkan satu kenyataan di social medianya...
RODA PANAS EP.5 membawa anda mendekati Pekin Ibrahim dan kereta yang dibikinnya dari 'scratch', Volkswagen Golf R32 MK5!

Artikel Popular

9 Punca Sperma Lemah, Patut La Ramai Lelaki Tak Subur Sekarang

Sperma lemah adalah salah satu faktor ketidaksuburan dan kemandulan bagi lelaki.

Makan Banyak Kalau Nak Kurus Cepat!

Apabila anda sedang berdiet, anda pasti akan makan makanan yang berkualiti dengan kuantiti yang diperlukan untuk makanan harian anda kan? Adakalanya anda akan makan sedikit berikutan daripada

4 Tip Mudah Deko Bilik Tidur Agar Lebih Romantik Ala Hotel 5 Bintang

Dekorasi boleh menjadi satu peranan penting dalam membangkitkan rasa romantis.

Kaedah Buang Bau Busuk Dalam Kereta Buat Penggemar Buah Durian

Tak kira tua muda, kalau dah namanya rakyat Malaysia tu, pasti gemar makan durian kan? Anda mungkin tahu bagaimana petua untuk hilangkan bau

Steve Jobs Kongsi 3 Tip Untuk Jadi Pekerja Bos Idamkan, Lepas Ni Tak Perlu...

Bekerja bukanlah hanya melunas tugas semata malah ia juga merupakan tanggungjawab dan ibadah juga .

15 Cara Termurah Kurangkan Ketagih Merokok

Sukar untuk berhenti merokok, jangan risau anda hanya perlu dekatkan diri dengan 15 benda ini sahaja. Sekurangnya anda cuba untuk berubah.

© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: Hello. Cannot.