Jika kesan parut tersebut berada di kawasan terlindung okaylah, namun jika ia berada di kawasan terdedah seperti muka atau tangan, maka anda perlu melakukan sesuatu agar tidak menerima cacian masyarakat.
Minum teh. Penyelidikan menunjukkan bahawa..
Normal lah manusia tak pernah puas dan bersyukur dengan apa yang kita dah ada kan. Masa kini bukan perempuan je yang gila bab kecantikkan ni, lelaki juga tidak berkecuali. Lambakan produk kecantikan di pasaran adakalanya menimbulkan persoalan, apakah produk itu selamat digunakan?
 Apa itu sindrom L.Q.T? Buat pengetahuan pembaca, sindrom ini merupakan satu kondisi ganguan irama elektrik jantung yang berpotensi untuk menyebabkan degupan jantung berdegup laju, kencang dan pesat.  Malah, degupan jantung yang kejang boleh menyebabkan anda sukar bernafas. Keadaan ini boleh menyebabkan pitam secara tiba-tiba, pengsan mahupun kematian yang mendadak. Jantung berdetik sekitar 100,000 kali sehari bagi mengedarkan darah ke seluruh tubuh.
Resdung memang sinonim kalau anda sering mengalami bersin, selesema, muka gatal, mata gatal, hidung gatal dan tersumbat secara melarat, kemungkinan anda sedang mengalami masalah resdung.
Nak menghentikan tabiat merokok bukannya mudah. Anda perlu ada kecekalan dan semangat yang tinggi untuk menghentikan tabiat merokok ini...
Kalau korang jenis lelaki yang sukakan bawang putih, ini ada berita baik buat korang! Bau bawang putih yang kuat itu boleh membuatkan bau badan korang jadi lebih menarik dan seksi di mata pasangan...
Jika wajah tidak dicuci, ia boleh mengundang pelbagai masalah kulit. Paling ketara adalah jerawat dan kulit berminyak...
Bila tengok perut mula berlemak, mulalah anda mencari pelbagai tip untuk mengurangkan perut buncit. Bimbang takut ada yang menegur perut anda ke hadapan...
Bila badan sihat, akan terpancarlah wajah yang ceria. Namun jika pemakanan tidak dijaga rapi, penampilan diri akan nampak lesu dan tidak bermaya...

Artikel Popular

Model Terbaru Volvo XC60 Hadir Bersama Integrasi Teknologi Pintar Infotaiment Serta Rekaaan Dalaman Terkini

Pengenalan model terkini Volvo CX60 sarat dengan teknologi intrgrasi pintar terkini bagi memberikan pengalaman pemanduan terbaik.

Inspirasi Gaya Cermin Mata Musim Luruh Dari Luxottica Serlahkan Fesyen Trendy Terkini

Penampilan lebih menarik dengan cermin mata dari inspirasi musim luruh!

Selain Stamina Lebih Kuat, Lelaki Gemar Berlari Juga Akan Tampil Sangat Awet Muda

Pelbagai kelebihan anda dapat selain memperkuatkan stamina banyak lagi yang anda sendiri akan rasa.

Sebagai Pemilik Kereta, Ini 12 Perkara ‘Basic’ Penjagaan & Servis Kereta Harus Anda Tahu!

Sebagai pemilik kereta yang bertanggungjawab ambillah tahu serba sedikit tentang komponen dan penjagaan servis penting.

Tunaikan Nazar Balik Kampung Dengan Berjalan Kaki, Lelaki Ini Harungi Sejauh 290 Kilometer!

Selepas kebenaran rentas dibuka lelaki ini tunaikan nazarnya untuk pulang ke kampung halaman dengan berjalan kaki sejauh 290 kilometer!

Langkah Terbaik Singkirkan Blackhead Pada Wajah, Barulah Anda Boleh Terus Kekal Kacak!

Beberapa langkah terbaik untuk singkirkan serta elak blackhead daripada bermaharaja di atas kulit wajah anda.
error: Hello. Cannot.
© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd ❤️ Dikendali Oleh Astro Group