Mempunyai formula 'free-alumunium' yang hadir dalam teknologi membasmi bau badan, ia juga berfungsi sebagai anti-bakteria secara semula jadi untuk menghalang bau badan yang ketara untuk kesegaran sepanjang hari.
Ungkapan dari mata jatuh ke hati mungkin ada benarnya juga. Ini kerana setiap wanita mahupun lelaki akan lebih tertarik pada rupa atau impresi pertama apabila mereka melihat anda.
Bila ada pencukur yang sesuai, barulah anda rasa selesa untuk merapikan rerambut pada wajah...
Tidak semestinya wangian wanita, lelaki tidak boleh mencubanya. Ada ketika ia memberi haruman yang lebih berpanjangan berbanding deodorant yang anda selalu gunakan.
Jika anda ingin bermisai, pastikan ia digunting atau dikemas dengan rapi. Untuk yang berjanggut pula, janggut perlu digunting lalu dicukur sehinggalah tumbuh dan raut wajah akan berkumis di kemudian hari. Begitu juga untuk individu yang memiliki jambang.
Masalah ketiak, belakang leher dan celah paha yang hitam tentu sahaja mengganggu penampilan diri. Nak angkat tangan pun rasa malu kalau ketiak dan leher berdak...
Dah cuba macam-macam produk, tapi jerawat etap tak hilang. Jangan putus asa sebab ada cara lain yang anda boleh lakukan tanpa guna produk. Yang bestnya, boleh bebas jerawat...
Bagi menjaga kulit, pastikan anda amalkan 4 rutin mudah ini. Nak kulit bersih dan cantik, yang penting anda jangan malas!...
Orang sekarang ni semua nak putih. Muka nak putih, gigi pun nak putih. Kalau muka tu, fahamlah juga ada bahan pemutih muka tapi gigi?
Kulit lelaki cepat tua apabila adanya pengurangan pada fungsi organ dan tisu secara menyeluruh.

Artikel Popular

Kekuatan Mentega Kacang Dalam Diet Harian Anda

Protein, serat dan lemak sihat dalam mentega kacang boleh memberikan anda

Siapa Tak Dara, Dibunuh!

seorang lelaki bertindak untuk membunuh teman wanitanya sendiri gara-gara teman wanitanya itu menipu status

Status ‘Single’ Di FB Punca Mark Zuckerberg Lancarkan Dating App

Sebenarnya Mark Zuckerberg perhati je anda-anda yang single tu. Oleh kerana ramai antara anda yang meletakkan status Single di lama FB anda tu.

Baju Raya SwimSuit? Ini Penjelasan Pereka Fesyen Amir Kadir

Nak kecam tapi kena periksa terlebih dahulu. Ini penjelasan pereka fesyen Amir Kadir mengenai rekaan baju rayanya yang disalah erti baru-baru ini.

5 Cara Simple Nampak Kacak Di Hari Raya, Tak Perlu Nak ‘Kering Poket’ Pun

Tak perlu la sampai kering poket atau memecahkan tabung semata-mata mahu jadi kacak bergaya.

4 Tip Mudah Pilih Skinny Jeans Untuk Lelaki Yang Berisi & Buncit

Jangan risau, ikuti tip-tip di pemakaian skinny jeans di bawah yang sesuai untuk lelaki yang gemuk atau perut buncit.

© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: