Mempunyai formula 'free-alumunium' yang hadir dalam teknologi membasmi bau badan, ia juga berfungsi sebagai anti-bakteria secara semula jadi untuk menghalang bau badan yang ketara untuk kesegaran sepanjang hari.
Ungkapan dari mata jatuh ke hati mungkin ada benarnya juga. Ini kerana setiap wanita mahupun lelaki akan lebih tertarik pada rupa atau impresi pertama apabila mereka melihat anda.
Bila ada pencukur yang sesuai, barulah anda rasa selesa untuk merapikan rerambut pada wajah...
Tidak semestinya wangian wanita, lelaki tidak boleh mencubanya. Ada ketika ia memberi haruman yang lebih berpanjangan berbanding deodorant yang anda selalu gunakan.
Jika anda ingin bermisai, pastikan ia digunting atau dikemas dengan rapi. Untuk yang berjanggut pula, janggut perlu digunting lalu dicukur sehinggalah tumbuh dan raut wajah akan berkumis di kemudian hari. Begitu juga untuk individu yang memiliki jambang.
Masalah ketiak, belakang leher dan celah paha yang hitam tentu sahaja mengganggu penampilan diri. Nak angkat tangan pun rasa malu kalau ketiak dan leher berdak...
Dah cuba macam-macam produk, tapi jerawat etap tak hilang. Jangan putus asa sebab ada cara lain yang anda boleh lakukan tanpa guna produk. Yang bestnya, boleh bebas jerawat...
Bagi menjaga kulit, pastikan anda amalkan 4 rutin mudah ini. Nak kulit bersih dan cantik, yang penting anda jangan malas!...
Orang sekarang ni semua nak putih. Muka nak putih, gigi pun nak putih. Kalau muka tu, fahamlah juga ada bahan pemutih muka tapi gigi?
Kulit lelaki cepat tua apabila adanya pengurangan pada fungsi organ dan tisu secara menyeluruh.

Artikel Popular

The Nun, Kisah Biarawati Syaitan Bakal Menghantui Anda Di Pawagam

Minggu lepas, official trailer filem The Nun telah pun dilepaskan untuk anda yang tidak sabar menunggu apa yang akan terjadi dalam siri kali ini. Kepada anda yang

Storyline Korea Utara Menjadi Pilihan Korea Selatan. Ini Senarai Kdrama Yang Wajib Anda Tonton

Ini merupakan filem yang diadaptasikan dari kisah benar. Pada tahun 1991, Korea Selatan dan Korea Utara telah

5 Ciri Lelaki Ini Selayaknya Single Selamanya

Pemalas di sini difokuskan pada keadaan mereka menguruskan diri mereka sendiri. Lihat sahaja bagaimana mereka menguruskan katil tidur mereka sehingga tidak dapat membezakan pakaian kotor dan bersih. Mereka hanya anggap mengemas rumah hanya kerja wanita.

Johan Timang Cahaya Mata Perempuan Di Bulan Mulia Ini,Tapi Kenapa Ozlynn Mohon Maaf?

Comel betul bayi perempuan Johan Raja Lawak dan isteri, Ozlynn ni

Makan 3 Ubat Ini Kalau Jerawat Susah Hilang

Rawatan di atas adalah untuk mengurangkan pengeluaran minyak “sebum”, membantu dalam mengurangkan proses radang berlaku di folikel, membantu dalam memusnahkan jerawat putih, jerawat hitam dan berlubang. Ia juga bermatlamat untuk mengurangkan tersumbat di folikel.

The Curve Cipta Memori Indah Warga Emas Syawal Tahun Ini

Syawal diraikan dengan penuh rasa bahagia disamping keluarga tercinta. Pasti ramai yang pulang ke kampung untuk bertemu sanak-saudara kan? Jika sewaktu anda ke pusat...

© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: