Mempunyai formula 'free-alumunium' yang hadir dalam teknologi membasmi bau badan, ia juga berfungsi sebagai anti-bakteria secara semula jadi untuk menghalang bau badan yang ketara untuk kesegaran sepanjang hari.
Ungkapan dari mata jatuh ke hati mungkin ada benarnya juga. Ini kerana setiap wanita mahupun lelaki akan lebih tertarik pada rupa atau impresi pertama apabila mereka melihat anda.
Bila ada pencukur yang sesuai, barulah anda rasa selesa untuk merapikan rerambut pada wajah...
Tidak semestinya wangian wanita, lelaki tidak boleh mencubanya. Ada ketika ia memberi haruman yang lebih berpanjangan berbanding deodorant yang anda selalu gunakan.
Jika anda ingin bermisai, pastikan ia digunting atau dikemas dengan rapi. Untuk yang berjanggut pula, janggut perlu digunting lalu dicukur sehinggalah tumbuh dan raut wajah akan berkumis di kemudian hari. Begitu juga untuk individu yang memiliki jambang.
Masalah ketiak, belakang leher dan celah paha yang hitam tentu sahaja mengganggu penampilan diri. Nak angkat tangan pun rasa malu kalau ketiak dan leher berdak...
Dah cuba macam-macam produk, tapi jerawat etap tak hilang. Jangan putus asa sebab ada cara lain yang anda boleh lakukan tanpa guna produk. Yang bestnya, boleh bebas jerawat...
Bagi menjaga kulit, pastikan anda amalkan 4 rutin mudah ini. Nak kulit bersih dan cantik, yang penting anda jangan malas!...
Orang sekarang ni semua nak putih. Muka nak putih, gigi pun nak putih. Kalau muka tu, fahamlah juga ada bahan pemutih muka tapi gigi?
Kulit lelaki cepat tua apabila adanya pengurangan pada fungsi organ dan tisu secara menyeluruh.

Artikel Popular

Lelaki Temui Sinar Kehidupan Di Usia 45 Tahun, Buat ‘Anu Bionik’ Dengan Harga 270K

Seorang lelaki yang dilahirkan tanpa alat kelamin kini boleh menjalani kehidupan seksual selepas dipasang zakar ‘bionik’ yang diperbuat daripada tisu dan kulitnya sendiri ketika berusia 45 tahun.

Diet Okinawa, Diet Untuk Panjangkan Usia

Mereka secara amnya mengambil sebanyak 1,200 kalori sehari berbanding penduduk di negara lain yang kebiasaannya mengambil 2,000 kalori sehari. Walaupun jumlah kalori yang diambil adalah rendah, diet mereka dipenuhi dengan makanan berkhasiat serta bernutrisi tinggi. Mereka juga sudah membiasakan diri untuk berlapar. Sebab itu mereka masih boleh kekal sihat dan hidup lebih lama walaupun mengambil sedikit kalori.

Sejauh Mana Kesedaran Anda Terhadap Autisme?

Ungapan seperti melentur buluh biarlah dari rebungnya, sama sekali tidak boleh diaplikasikan kepada kanak-kanak yang menghidap Autisme. Mungkin ada segelintir masyarakat Malaysia tidak mengerti sejauh mana kanak-kanak ini akan menjadi ‘liar’ jika tidak dijaga dengan baik….

Elak 4 Makanan Ini Kalau Tak Nak Gemuk, Tapi Ini Yang Kita Hadap Hari-Hari

4 jenis makanan yang membuatkan anda mudah menjadi gemuk. Bukanlah bermaksud segala makanan ini tidak boleh dimakan langsung, tetapi pastikan anda mengambilnya dalam kuantiti yang memadai dan kenalpasti jumlah kalori yang anda perlu bakar selepas itu.

Bahaya Guna Pinggan Mangkuk Bercorak Pada Kesihatan

Pinggan mangkuk bercorak oriental yang cantik dan klasik memang mengancam jika semuanya dihiasi ilustrasi mewah membuatkan kita fikir adalah sangat berbaloi untuk memiliki set pinggan mangkuk tersebut pada harga mampu milik

Bersihkan Bekas Jerawat Pada Wajah Anda Dengan Bahan Alami Ini

Tak kira lelaki ataupun wanita, pasti anda akan mengalami masalah kulit berjerawat kan? Ini terjadi kerana keradangan pada wajah dan kekotoran udara sepanjang hari. Apa yang

© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: