6 Ciri Rambut Berkutu dan Cara Mengatasinya Kutu rambut adalah parasit yang hidup di kepala manusia. Mereka hidup dan berkembang biak dengan cara menyerap darah dari kulit kepala dan bereproduksi dengan bertelur di rambut manusia. Kutu rambut berbeda dengan dua jenis kutu lainnya, yaitu kutu badan dan pubic (daerah kemaluan). Yang membedakan ketiganya...
Vaseline ini cukup berguna dari hujung rambut sampai ke hujung kaki, termasuklah untuk mengekalkan bau minyak wangi dan mengecutkan jerawat.
Lupakan produk mahal, apa kata cuma produk mampu milik yang anda boleh beli di drugstre sahaja.
Lelaki hitam manis memiliki tarikan tersendiri yang buat mereka menjadi rebutan ramai wanita.
Lelaki sering berdepan dengan masalah jerawat timbul kat badan. Nak buka baju pun rasa malu dan tak selesa kalau badan ada jerawat...
Penggunaan Masker mahupun topeng muka dua kali seminggu adalah rutin yang selamat untuk kulit mendapat kan kulit yang sihat dan mulus .
Malunya bila orang tengok mata anda berlingkar dengan dark circle. Nampak sangat anda selalu tidur lambat ataupun terlebih tidur. Takkan nak pakai mask untuk tutup mata dark circle tu kan? Selalunya bila jadinya dark circle ini, orang akan gunakan hirisan timun dan macam-macam lagi petua. Kalau antara petua-petua ini tidak...
Dengan penggayaan fesyen sesuai seorang lelaki boleh tampil lebih kacak dan bergaya.
Kulit mati yang dibiarkan terlalu lama pada wajah akan membuatkan muka anda menjadi kusam dan tidak bermaya. Ini 6 produk yang boleh lelaki gunakan untuk tampil segar dan sihat.
Lelaki jangan malas jaga kesihatan kulit anda, pastikan ia kekal terpelihara dan bersih sepanjang hari

Artikel Popular

Kenali 14 Ciri-ciri Wanita Yang Lelaki Tak Patut Lepaskan, Mereka Ini Sangat Istimewa!

Setiap lelaki mendambakan kebahagiaan daripada seorang wanita. Begitu juga dengan wanita, lelaki adalah pelengkap hidup mereka.

6 Cara Efektif Tingkatkan Metabolisme Badan Agar Senang Nak Bakar Kalori!

Seseorang yang mempunyai metabolisme badan tinggi boleh anda lihat jika dia makan banyak tetapi badannya tetap kurus.

Cara Periksa Kondisi & Komponen Penting Kenderaan Sebelum Memulakan Perjalanan Jauh

Sebelum pulang kampung sempena musim cuti ini ada baiknya anda periksa keadaan kereta dan tukar apa yang patut untuk kelancaran perjalanan.

Mahu Buang Toksin Dalam Badan? Ini 10 Resepi Air Detox Yang Boleh Anda Cuba

Bosan dengan hanya satu jenis air detox sahaja? Apa kata anda cuba 10 resepi ini!

Ikuti 14 Saranan Jimatkan Elektrik Dari TNB, Untuk Elak Bil Melambung!

Kini anda tak perlu lagi membeli alat jimat elektik kerana ada cara yang boleh anda gunakan untuk mengurangkan bil bulanan anda.

Rare! Tarian Singa Diiringi Majlis Perkahwinan Pasangan Melayu Di Sarawak

Pertama sekali, orang-orang kita perlu fahamkan apa itu persembahan agama dan apa itu persembahan budaya.

© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: