Salah satu mimpi ngerui utama buat lelaki adalah biola rambut semakin menipis dan menghampiri kepada kondisi botak tengah!
Ini penting agar anda mudah memilih pakaian yang sesuai dengan bentuk badan, sekali gus tampil segak dan bergaya.
Tak kira tua muda, kalau dah namanya rakyat Malaysia tu, pasti gemar makan durian kan? Anda mungkin tahu bagaimana petua untuk hilangkan bau
Wangian anda akan mendahului anda sebelum anda memasuki sesebuah tempat dan akan berlegar apabila anda telah meninggalkan tempat tersebut.   Oleh itu jangan sebarangan mengambil wangian yang ada di atas almari anda namun sebaliknya cari wangian yang benar-benar menonjolkan personaliti anda yang sebenar. Anda boleh memulakan dengan lima pilihan yang dicadangkan seperti...
Semalam selain daripada berlangsungnya Piala FA, di Axiata Arena telah berlangsungnya konsert The Elyxion iaitu konsert kumpulan kpop terkenal Exo.
tahukah kita bahawa Rasulullah S.A.W juga turut menikmati makanan yang berkhasiat, untuk kesihatan tubuh badan. Sempena bulan mulia ni, kami senaraikan makanan
Kalau sebelum ni viral tentang Mr photographer yang awet muda berasal dari Singapura , apa kurangnya di Negara kita, di Malaysia pun ada.
Businesswear Tali leher adalah sehelai kain yang panjang yang dipakai untuk tujuan hiasan di leher apabila mengenakan kemeja berlengan panjang.Kebiasaannya, lelaki memakai tali lehersebagai sebahagian daripadapakaian kerja atau untuk pakaian formal. Tali leher juga boleh dipakaisebagai sebahagian daripada pakaian seragam seperti tentera,sekolahdan pelayan restoran. Walau bagaimanapun, selari dengan trend semasa, pemakaian tali leher telah menjadi semakin trendy dan sebagai item santai yang diikat longgar di sekitar leher dan biasanya tidak diketatkan. Walaubagaimanapun, ada beberapa tip ringkas yang...
Trend rambut lelaki lantas berubah dari satu gaya ke satu gaya yang lain, malah ada gaya yang pelik namun masih mendapat sambutan. Jadi jom kita kenali, maksud tersirat sifat seseorang lelaki menerusii gaya rambut yang gemar digayakan. 1. Rambut Panjang Seorang lelaki yang berjiwa klasik, mereka mempunyai kelebihan yang halus, kreatif dan...
Soal rupa sering menjadi perbualan utama dan igauan ramai lelaki sehingga boleh menjatuhkan keyakinan diri.

Artikel Popular

Lakukan 3 Perkara Mudah Pada Bulan Puasa Ini, Dan Miliki Perut Kempis Raya 2018

Ini antara tip untuk puasa Ramadhan pada tahun 2018 unutk melancarkan ibadah puasa anda dalam masa yang sama boleh menurunkan berat badan. Paling penting disiplin kena tinggi. Ini antara persediaan yang boleh anda lakukan.

Telur Memang Berkesan Kalau Nak Kurus, Tapi Hati-hati Bagi Ibu Hamil, Kanak-kanak & Warga...

Tapi tahu tak sebenarnya telur mentah dan telur separuh masak juga boleh membawa kuman?

8 Selebriti Hollywood Guna Khidmat Lelaki Kacak Sebagai Bodyguard, Rupa Paras Kriteria Jadi...

Kalau di Malaysia mungkin kita jarang nampak dan dengar selebriti akan membawa bodyguard.

Netizen Teruja Abang Syed Saddiq Kacak & Berbadan Sado Persis Model, Tinggi Macam Atlet...

Bukan sahaja kerana kemenangan Syed Saddiq, malah wajah abangnya yang kacak

5 Cara Six Pack Boleh Timbul Semasa Bulan Puasa

Bulan puasa bukan alasan untuk tidak mahu bersenam, nak six pack sebelum raya sila buat senaman ini.

10 List Makanan Sahur Wajib Lelaki Bujang

Biasanya awal Ramadan adalah waktu paling rajin untuk seseorang memasak aneka menu lazat untuk kekal bertenaga sepanjang hari di bulan Ramadan. Tetapi sampai bilakah tahap kerajinan anda itu mampu bertahan? At the end 10 makanan ini juga anda hadap dan capai disebabkan malas bangun awal pagi!

© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: