Kini anda tak perlu lagi nak gigit belakang kasut kerana 10 trik mudah ini boleh elak kaki melecet.
Tak semua rekaan kemeja sesuai untuk lelaki kerana setiap satunya mempunyai lipatan yang khusus untuk bentuk badan tertentu.
Bahaya! Kalau dah terpaksa anda berhadapan dengan kedai-kedai apabila anda nak tengok Instagram anak-anak artis tu, kawal nafsu anda.
Minggu lepas, official trailer filem The Nun telah pun dilepaskan untuk anda yang tidak sabar menunggu apa yang akan terjadi dalam siri kali ini. Kepada anda yang
Personaliti survival terkenal Bear Grylls memperkenalkan koleksi jam hasil kolaborasi bersama pembikin jam lasak terkenal, Luminox.
Jenama yang sinonim dengan denim, Levi's kini memperkenalkan koleksi eyewear yang pertama.
Siapa kata orang gemuk tak boleh dapat teman wanita? Sebenarnya wanita ni tak hadap sangat pun dengan lelaki yang handsome macam Fattah Amin, sado macam Aaron Aziz.
Nak dengar lagu kuat-kuat bersama kawan-kawan mesti kena pakai speaker kan? Dengan teknologi serba canggih pada hari ini, membolehkan anda bawa speaker kemana saja kerana ia berbentuk mini. Namun,
Fuhhh, dasyat peminat KDrama dan Kpop ni. Ini semua gara-gara Samsung menjadikan Park BoGum sebagai duta produk terbaru mereka iaitu Samsung S9 dan S9+
nike force
Nike sekali lagi menampilkan koleksi sneakers yang dikitar semula daripada bahan lebihan industri.

Artikel Popular

9 Punca Sperma Lemah, Patut La Ramai Lelaki Tak Subur Sekarang

Sperma lemah adalah salah satu faktor ketidaksuburan dan kemandulan bagi lelaki.

Makan Banyak Kalau Nak Kurus Cepat!

Apabila anda sedang berdiet, anda pasti akan makan makanan yang berkualiti dengan kuantiti yang diperlukan untuk makanan harian anda kan? Adakalanya anda akan makan sedikit berikutan daripada

4 Tip Mudah Deko Bilik Tidur Agar Lebih Romantik Ala Hotel 5 Bintang

Dekorasi boleh menjadi satu peranan penting dalam membangkitkan rasa romantis.

Kaedah Buang Bau Busuk Dalam Kereta Buat Penggemar Buah Durian

Tak kira tua muda, kalau dah namanya rakyat Malaysia tu, pasti gemar makan durian kan? Anda mungkin tahu bagaimana petua untuk hilangkan bau

Steve Jobs Kongsi 3 Tip Untuk Jadi Pekerja Bos Idamkan, Lepas Ni Tak Perlu...

Bekerja bukanlah hanya melunas tugas semata malah ia juga merupakan tanggungjawab dan ibadah juga .

15 Cara Termurah Kurangkan Ketagih Merokok

Sukar untuk berhenti merokok, jangan risau anda hanya perlu dekatkan diri dengan 15 benda ini sahaja. Sekurangnya anda cuba untuk berubah.

© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: