Reebok telah mengumumkan kerjasama di peringkat global bersama penyanyi R&B popular, Khalid.
Balik raya ni semestinya memenatkan kan? Tambah pula bila jem, lenguh kaku wyeh! Tapi bila dah sampai ke destinasi tu, senyum lebar pemandu sebab dapat berehat. Tentunya setelah bergelar anak yang sudah bekerjaya ni, mestilah ibu dan ayah korang dah pencen dari memandu kan? Jadi andalah yang kena memandu. Ingat lagi tak zaman
Anda dijemput untuk menghadiri majlis keraian di rumah anda, anda diperlukan memakai pakaian biasa sahaja iaitu tidak formal.   Di majlis itu nanti anda akan dihidangkan dengan makanan, minuman dan juga beberapa rakan rapat anda yang lain. Sudah pasti tshirt adalah pilihan yang tepat untuk pergi ke majlis tersebut. Untuk itu, kami sediakan...
Tidak ada salahnya jika anda mahu merapikan bulu hidung yang tumbuh dan menjalar keluar, namun anda harus pastikan...
Imej lelaki berjambang kini bukan satu yang pelik dan ia sudah menjadi satu trend. Malah berjambang juga menjadi pelengkap gaya bagi lelaki yang ingin kelihatan maskulin.
Para suami akan merasa pelik jika si isteri marah-marah tak kena tempat. Ada beberapa faktor mengapa mereka sering melenting, tambahan bila ketika anda berada di rumah.
Kalau tak mahu rambut cepat botak, kurang-kurangkanlah tabiat-tabiat ini.
Tahukah anda bahawa bila anda di rumah, anda boleh juga boleh melakukan senaman bertaraf gym dengan
Bukan setakat media terpaksa bersengkang mata melaporkan berita terkini mengenai PRU14, malah rakyat Malaysia juga tidak tidur sehingga 4 pagi menunggu keputusan PRU 14 kali ini. Sejarah tercipta buat Malaysia,
Anda perlu tahu bahawa wanita tidak suka lelaki yang pengotor dan tidak jaga kebersihan. Perkara pertama yang menarik perhatian wanita adalah, kuku tangan dan kuku kaki lelaki. Lelaki juga perlu

Artikel Popular

Lakukan 3 Perkara Mudah Pada Bulan Puasa Ini, Dan Miliki Perut Kempis Raya 2018

Ini antara tip untuk puasa Ramadhan pada tahun 2018 unutk melancarkan ibadah puasa anda dalam masa yang sama boleh menurunkan berat badan. Paling penting disiplin kena tinggi. Ini antara persediaan yang boleh anda lakukan.

Telur Memang Berkesan Kalau Nak Kurus, Tapi Hati-hati Bagi Ibu Hamil, Kanak-kanak & Warga...

Tapi tahu tak sebenarnya telur mentah dan telur separuh masak juga boleh membawa kuman?

8 Selebriti Hollywood Guna Khidmat Lelaki Kacak Sebagai Bodyguard, Rupa Paras Kriteria Jadi...

Kalau di Malaysia mungkin kita jarang nampak dan dengar selebriti akan membawa bodyguard.

Netizen Teruja Abang Syed Saddiq Kacak & Berbadan Sado Persis Model, Tinggi Macam Atlet...

Bukan sahaja kerana kemenangan Syed Saddiq, malah wajah abangnya yang kacak

5 Cara Six Pack Boleh Timbul Semasa Bulan Puasa

Bulan puasa bukan alasan untuk tidak mahu bersenam, nak six pack sebelum raya sila buat senaman ini.

10 List Makanan Sahur Wajib Lelaki Bujang

Biasanya awal Ramadan adalah waktu paling rajin untuk seseorang memasak aneka menu lazat untuk kekal bertenaga sepanjang hari di bulan Ramadan. Tetapi sampai bilakah tahap kerajinan anda itu mampu bertahan? At the end 10 makanan ini juga anda hadap dan capai disebabkan malas bangun awal pagi!

© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: