Cerita Terkini
5 Cara Elak Muka Nampak Tua Sebelum Usia

5 Cara Elak Muka Nampak Tua Sebelum Usia

Bersenam dapat meningkatkan perjalanan darah dan membantu memelihara kesihatan kulit. Pengaliran darah akan membawa nutrisi dan okisigen, sehingga dengan mudah menghasilkan kolegan yang akan memperlambatkan proses penuaan.

Suka Makan Daging Kambing Tidak Menyebabkan Darah Tinggi

Suka Makan Daging Kambing Tidak Menyebabkan Darah Tinggi

Daging kambing kaya lemak tak tepu, iaitu sekitar 1 gram setiap bahagian, berbanding dengan daging lembu atau ayam. Lemak tak tepu adalah sejenis lemak baik yang membantu mengimbangi paras kolesterol darah, mengurangkan keradangan dalam badan dan menstabilkan degupan jantung.

Adakah Tahi Lalat Meningkatkan Risiko Kanser?

Adakah Tahi Lalat Meningkatkan Risiko Kanser?

Sekiranya doktor mengesahkan tahi lalat tersebut sebagai atipikal atau terdapat tahi lalat baru yang muncul selepas umur 40 tahun, barangkali doktor akan menjalankan biopsi dengan memotong/mengambil keseluruhan atau sebahagian tahi lalat untuk diperiksa menggunakan mikroskop.

Cerita Terkini
Cerita Terkini

COVER

Trending

5 Cara Elak Muka Nampak Tua Sebelum Usia

Bersenam dapat meningkatkan perjalanan darah dan membantu memelihara kesihatan kulit. Pengaliran darah akan membawa nutrisi dan okisigen, sehingga dengan mudah menghasilkan kolegan yang akan memperlambatkan proses penuaan.
BACA SELANJUTNYA

Suka Makan Daging Kambing Tidak Menyebabkan Darah Tinggi

Daging kambing kaya lemak tak tepu, iaitu sekitar 1 gram setiap bahagian, berbanding dengan daging lembu atau ayam. Lemak tak tepu adalah sejenis lemak baik yang membantu mengimbangi paras kolesterol darah, mengurangkan keradangan dalam badan dan menstabilkan degupan jantung.
BACA SELANJUTNYA

Adakah Tahi Lalat Meningkatkan Risiko Kanser?

Sekiranya doktor mengesahkan tahi lalat tersebut sebagai atipikal atau terdapat tahi lalat baru yang muncul selepas umur 40 tahun, barangkali doktor akan menjalankan biopsi dengan memotong/mengambil keseluruhan atau sebahagian tahi lalat untuk diperiksa menggunakan mikroskop.
BACA SELANJUTNYA

6 Khasiat Taugeh Buat Kesihatan Tubuh Badan, Salah Satunya Mampu Buat Lelaki Subur

Taugeh amat popular rakyat Malaysia dalam penambah rasa dalam masakan kerana tanpanya masakan pasti rasa kurang enak. Banyak sebenarnya kebaikan taugeh ni terutamanya buat golongan lelaki.
BACA SELANJUTNYA
Sihat

5 Cara Elak Muka Nampak Tua Sebelum Usia

Bersenam dapat meningkatkan perjalanan darah dan membantu memelihara kesihatan kulit. Pengaliran darah akan membawa nutrisi dan okisigen, sehingga dengan mudah menghasilkan kolegan yang akan memperlambatkan proses penuaan.

Suka Makan Daging Kambing Tidak Menyebabkan Darah Tinggi

Daging kambing kaya lemak tak tepu, iaitu sekitar 1 gram setiap bahagian, berbanding dengan daging lembu atau ayam. Lemak tak tepu adalah sejenis lemak baik yang membantu mengimbangi paras kolesterol darah, mengurangkan keradangan dalam badan dan menstabilkan degupan jantung.

Adakah Tahi Lalat Meningkatkan Risiko Kanser?

Sekiranya doktor mengesahkan tahi lalat tersebut sebagai atipikal atau terdapat tahi lalat baru yang muncul selepas umur 40 tahun, barangkali doktor akan menjalankan biopsi dengan memotong/mengambil keseluruhan atau sebahagian tahi lalat untuk diperiksa menggunakan mikroskop.

FOLLOW KAMI

Trending

5 Cara Elak Muka Nampak Tua Sebelum Usia

Bersenam dapat meningkatkan perjalanan darah dan membantu memelihara kesihatan kulit. Pengaliran darah akan membawa nutrisi dan okisigen, sehingga dengan mudah menghasilkan kolegan yang akan memperlambatkan proses penuaan.
BACA SELANJUTNYA

Suka Makan Daging Kambing Tidak Menyebabkan Darah Tinggi

Daging kambing kaya lemak tak tepu, iaitu sekitar 1 gram setiap bahagian, berbanding dengan daging lembu atau ayam. Lemak tak tepu adalah sejenis lemak baik yang membantu mengimbangi paras kolesterol darah, mengurangkan keradangan dalam badan dan menstabilkan degupan jantung.
BACA SELANJUTNYA

Adakah Tahi Lalat Meningkatkan Risiko Kanser?

Sekiranya doktor mengesahkan tahi lalat tersebut sebagai atipikal atau terdapat tahi lalat baru yang muncul selepas umur 40 tahun, barangkali doktor akan menjalankan biopsi dengan memotong/mengambil keseluruhan atau sebahagian tahi lalat untuk diperiksa menggunakan mikroskop.
BACA SELANJUTNYA

6 Khasiat Taugeh Buat Kesihatan Tubuh Badan, Salah Satunya Mampu Buat Lelaki Subur

Taugeh amat popular rakyat Malaysia dalam penambah rasa dalam masakan kerana tanpanya masakan pasti rasa kurang enak. Banyak sebenarnya kebaikan taugeh ni terutamanya buat golongan lelaki.
BACA SELANJUTNYA

FOLLOW KAMI

Trending

5 Cara Elak Muka Nampak Tua Sebelum Usia

Bersenam dapat meningkatkan perjalanan darah dan membantu memelihara kesihatan kulit. Pengaliran darah akan membawa nutrisi dan okisigen, sehingga dengan mudah menghasilkan kolegan yang akan memperlambatkan proses penuaan.
BACA SELANJUTNYA

Suka Makan Daging Kambing Tidak Menyebabkan Darah Tinggi

Daging kambing kaya lemak tak tepu, iaitu sekitar 1 gram setiap bahagian, berbanding dengan daging lembu atau ayam. Lemak tak tepu adalah sejenis lemak baik yang membantu mengimbangi paras kolesterol darah, mengurangkan keradangan dalam badan dan menstabilkan degupan jantung.
BACA SELANJUTNYA

Adakah Tahi Lalat Meningkatkan Risiko Kanser?

Sekiranya doktor mengesahkan tahi lalat tersebut sebagai atipikal atau terdapat tahi lalat baru yang muncul selepas umur 40 tahun, barangkali doktor akan menjalankan biopsi dengan memotong/mengambil keseluruhan atau sebahagian tahi lalat untuk diperiksa menggunakan mikroskop.
BACA SELANJUTNYA

6 Khasiat Taugeh Buat Kesihatan Tubuh Badan, Salah Satunya Mampu Buat Lelaki Subur

Taugeh amat popular rakyat Malaysia dalam penambah rasa dalam masakan kerana tanpanya masakan pasti rasa kurang enak. Banyak sebenarnya kebaikan taugeh ni terutamanya buat golongan lelaki.
BACA SELANJUTNYA
Stail

Kaedah Buang Bau Busuk Dalam Kereta Buat Penggemar Buah Durian

Tak kira tua muda, kalau dah namanya rakyat Malaysia tu, pasti gemar makan durian kan? Anda mungkin tahu bagaimana petua untuk hilangkan bau
BACA SELANJUTNYA

5 Pekerjaan Makin Pupus Menjelang 2020. No 2 Tu Tak Wujud Langsung Dah

Di dalam dunia serba canggih ini, manusia sudah jarang menggunakan
BACA SELANJUTNYA

Ini Antara Selebriti Filipina Hebat Di Malaysia. Ada Sesiapa Kenal Diorang Ni Tak?

Lelaki paling laku dalam asia! Warga Malaysia yang tidak kenali lelaki ini mungkin mereka bukan penggemar drama ataupun tidak update industri hiburan. Peminat dia bukan saja terdiri daripada ibu-ibu malah anak dara juga gilakan lelaki ini sebelum kemunculan YB Syed Saddiq. Bakatnya
BACA SELANJUTNYA

6 Produk Mampu Segarkan Wajah Dan Rambut

Mempunyai formula 'free-alumunium' yang hadir dalam teknologi membasmi bau badan, ia juga berfungsi sebagai anti-bakteria secara semula jadi untuk menghalang bau badan yang ketara untuk kesegaran sepanjang hari.
BACA SELANJUTNYA
Stail

Kaedah Buang Bau Busuk Dalam Kereta Buat Penggemar Buah Durian

Tak kira tua muda, kalau dah namanya rakyat Malaysia tu, pasti gemar makan durian kan? Anda mungkin tahu bagaimana petua untuk hilangkan bau
BACA SELANJUTNYA

5 Pekerjaan Makin Pupus Menjelang 2020. No 2 Tu Tak Wujud Langsung Dah

Di dalam dunia serba canggih ini, manusia sudah jarang menggunakan
BACA SELANJUTNYA

Ini Antara Selebriti Filipina Hebat Di Malaysia. Ada Sesiapa Kenal Diorang Ni Tak?

Lelaki paling laku dalam asia! Warga Malaysia yang tidak kenali lelaki ini mungkin mereka bukan penggemar drama ataupun tidak update industri hiburan. Peminat dia bukan saja terdiri daripada ibu-ibu malah anak dara juga gilakan lelaki ini sebelum kemunculan YB Syed Saddiq. Bakatnya
BACA SELANJUTNYA

6 Produk Mampu Segarkan Wajah Dan Rambut

Mempunyai formula 'free-alumunium' yang hadir dalam teknologi membasmi bau badan, ia juga berfungsi sebagai anti-bakteria secara semula jadi untuk menghalang bau badan yang ketara untuk kesegaran sepanjang hari.
BACA SELANJUTNYA
Stail

Kaedah Buang Bau Busuk Dalam Kereta Buat Penggemar Buah Durian

Tak kira tua muda, kalau dah namanya rakyat Malaysia tu, pasti gemar makan durian kan? Anda mungkin tahu bagaimana petua untuk hilangkan bau
BACA SELANJUTNYA

5 Pekerjaan Makin Pupus Menjelang 2020. No 2 Tu Tak Wujud Langsung Dah

Di dalam dunia serba canggih ini, manusia sudah jarang menggunakan
BACA SELANJUTNYA

Ini Antara Selebriti Filipina Hebat Di Malaysia. Ada Sesiapa Kenal Diorang Ni Tak?

Lelaki paling laku dalam asia! Warga Malaysia yang tidak kenali lelaki ini mungkin mereka bukan penggemar drama ataupun tidak update industri hiburan. Peminat dia bukan saja terdiri daripada ibu-ibu malah anak dara juga gilakan lelaki ini sebelum kemunculan YB Syed Saddiq. Bakatnya
BACA SELANJUTNYA

6 Produk Mampu Segarkan Wajah Dan Rambut

Mempunyai formula 'free-alumunium' yang hadir dalam teknologi membasmi bau badan, ia juga berfungsi sebagai anti-bakteria secara semula jadi untuk menghalang bau badan yang ketara untuk kesegaran sepanjang hari.
BACA SELANJUTNYA
Seksologi

5 Diet Untuk Kesuburan Lelaki, Otot Mantap Dan Tidak Mati Pucuk

Penuhkan separuh pinggan anda dengan buah-buahan dan sayur-sayuran dalam setiap hidangan. Isi bahagian yang berbaki dengan bijirin dan protein berkualiti tinggi, seperti kacang, sesuaikan kuantiti ikan dan ayam. Kadangkala ambil daging merah dan tenusu.

Apa Terjadi Bila ‘Semen Lelaki’ Bertukar Warna Kuning?

Sebenarnya warna air mani (AM) yang kekuningan kadang-kadangnya adalah normal untuk sesetengah lelaki. Sekiranya warna AM memang berwarna kekuningan sejak dari dahulu, tidak perlulah terlalu risau. Namun, sekiranya warna AM  mengalami perubahan warna yang penting, ia haruslah berhati-hati kerana mungkin gejala penyakit. Jika seseorang juga mengalami gejala seperti kulit kuning, demam, AM busuk atau sakit semasa memancut, mereka hendaklah berjumpa doktor segera.

Turbo

Tukar Rim Kereta Supaya Lebih Garang

Pasang sport rim dan tayar kemudian lihat sama ada masih ada ruang lagi tak antara tayar dengan absober spring supaya tidak Bersentuhan dengan body fender kereta. (tayar tidak bergesel dengan body)

Jangan Buat 8 Perkara Ini Kalau Tak Nak Gear Auto Anda Cepat Rosak

Selepas bacaan meter RPM mencecah 2000-2500 tukar kembali kepada D atau satu step di bawah N. Bila anda memulakan dengan 2 step kereta anda dapat bergerak dengan “sukarela dan penuh semangat. Bila kereta anda mulakan pergerakan dalam keadaan “terpaksa” lama kelamaan ianya akan memberi kesan yang tidak baik kepada kotak gear dan enjin.

7 Cara Elak Perut Berlapis Selepas Raya

Berpuasa 30 hari adalah satu proses detox. Pun begitu, anda masih boleh melalukan proses detox ini untuk mendapat hasil yang lebih cepat dan efektif. Antara cara detox yang baik adalah dengan minum air buah-buahan.

Sukan

Pahang Tumpaskan Selangor Dengan 2-0, Tahniah Tok Gajah!

Pahang Berjaya menumpaskan Selangor dengan 0-3 malam tadi di Stadium National Bukit Jalil. Walaupun dihimpit dengan jualan tiket yang lembab atas faktor Piala Dunia, kehadiran penyokong dari kedua-dua pasukan ini tidak mengecewakan.

KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara • Dikendali Oleh Astro Group

error: