Mesti ramai di antara anda yang ingin memiliki tubuh badan seperti artis korea kan? wajah mereka juga kadang-kadang handsome melampau. Tapi tulah, setiap orang yang di lahirkan di atas dunia ni memiliki ketampanan dan kecantikan berbeza-beza. Namun, bukan semua orang sukakan wajah mereka sendiri, ada diantaranya dah cantik dah, tapi sentiasa nak lebih. Manakala yang kurang cantik ni akan terus kekal tak cantik, sebab apa? Salah satu faktor mungkin kerana pemakanan. Mereka yang memiliki wajah dan bentuk badan yang cantik ni mungkin saja sejenis seorang yang menjaga pemakanan, sementara yang kurang cantik sifatnya ini akan belasah je bab makanan. Mungkin juga faktor kewangan? Yang menjaga pemakanan ni sejenis seorang yang berduit. Yelah, makan berkualiti dan berkhasiat bukannya murah. Samalah macam artis-artis Korea ni, sanggup berhabis duit demi mengejar populariti. Ini antara pelakon drama yang wanita tergila-gilakan tu. Ini wajah sebenar mereka sebelum mereka menceburi diri dalam bidang lakonan dan nyanyian.

  • Kyuhyun Super Junior

 

  

 

  • Hyunbin

 

 

  • Kim Woo Bin

 

IKLAN

Artis Korea sememangnya menjadikan pembedahan plastik sebagai satu cara untuk mereka kelihatan cantik di mata umum. Masyarakat Korea terdiri daripada berwajah petak dan bermata sepet serta hidung kembang, bahkan pendek. Anda mungkin tertipu dengan kebanyakkan mereka, kerana mereka kerap melakukan pembedahan plastik. sebagai contoh Kim Woo Bin, beliau telah melakukan pembedahan rahang dimana wajah zaman sekolahnya berpetak namun tidak lagi hari ini.

 

Di Korea Selatan, selain daripada pembedahan mata dengan penambahan eyelid, pembedahan gigi dan tambah tulang juga turut disyorkan buat mereka yang tidak mempunyai gigi yang cantik dan pendek. Teknologi mereka hari ini sangat canggih sehinggakan penuh pusat pembedahan plastik seperti kedai bundle di Malaysia.

 

IKLAN
  • Yoon DoJoon

 

 

  • Nam Joo Hyuk

 

IKLAN

 

 

  • Ji Chang Wook

 

Di Korea juga terkenal dengan anak-anak yang meminta ibu bapa memberi mereka hadiah “mata baru” jika mereka berjaya dalam pelajaran. Aneh kan? Namun itulah hakikatnya. Jadi, wanita di luar sana tu, masih lagi nak kahwin dengan oppa-oppa ni? Baik pilih abam Malaysia, Original!