Musim raya ni selain daripada balik kampung berjumpa dengan sanak saudara, pasti anda terdetik unutuk manjakan diri anda dengan rawatan spa dan urut kan? Mana tidaknya, menjelang raya pasti anda dan rakan sekerja sibuk menyiapkan tugasan kerana tak nak diganggu oleh majikan musim perayaan ini. Jadi alag-alang dah ambil cuti seminggu tu, apa kata anda manjakan diri ke tempat-tempat ini yang tak mahal pun harganya. Tahu dah, duit dah banyak habis ketika raya kan!

 

 

  • Erawan Wellness Massage

Ajak suami atau isteri anda di pusat urut yang berada di NU Sentral ini. Antara sebab mengapa kami memilih tempat ini adalah ia sering mendapat pujian daripada pelanggan yang hadir. Rekaan dalamannya pula cantik dan menarik kerana ia bercirikan Thai. Rasa macam berada di Thailand pula. Anda boleh mendapat rawatan urut 30 minit di kepala, tengkuk dan bahu dengan RM58+. Selain itu, anda juga boleh cuba urutan kaki selama 30 minit dengan harga RM68+ atau urutan badan Thai selama sejam dengan hanya RM98+. Mampu kan?

 

IKLAN

 

  • Herbaline

Bagi isteri-isteri yang nak kan rawatan dacial anda boleh ke Herbaline yang menawarkan servis Relaxing Facial dengan harga RM73.10 untuk satu jam yang mampu untuk menyegarkan wajah tanpa meninggalkan kesan-kesan merah pada pipi anda. Namun jika anda mahukan urutan spa, tempat ini menyediakan servis rubdown untuk 75 minit dengan RM88 satu sesi. Jadi bila anda ke open house, anda boleh kelihatan cantik tanpa masalah.

IKLAN

 

 

  • Thai Odyssey

Lihat saja deko luar yang cantik, anda pasti takut untuk masuk ke dalam kerana caj mahal. Namun jangan risau, Thai Odyssey mempunyai banyak cawangan sekitar Malaysia menyediakan servis hebat dengan harga berpatutan. Anda boleh memilih utnuk melakukan urutan separuh badan dnegan harga serendah RM58+ untuk 30 minit yang bakal melegakan kepala, tengkuk dan bahu anda yang sering terbeban dengan stress. Urutan kakinya pula hanya dengan nilai RM73+ untuk 1 jam.

IKLAN

 

  • Jentayu Spa & Salon

Anda pasti terkejut dengan harga pakej-pakej yang ditawarkan di spa ini. Semuanya murah-murah belaka dan berbaloi untuk mencari spa dan salon yang murah di sekitar KL ni. Terletak di Ampang, Jentayu menyediakan spa kecantikan yang bercirikan tradisional melayu. Pakej biasa pusat ini meyediakan perkhidmatan sauna, lulur dan rawatan facial dengan bernilai RM50. Namun bagi mereka yang mahukan urutan badan, anda boleh mencuba Pakej C yang menyediakan servis sauna, lulur dan urutan badan dengan hanya RM88 sahaja! Murah kan!!!

Layari Website mereka, mana tahu ada promosi khas raya!