Kalau di Malaysia mungkin kita jarang nampak dan dengar selebriti akan membawa bodyguard untuk menjaga keselamatan mereka setiap masa. Tapi lain pula yang berlaku di Holywood, mereka sentiasa perlu diawasi setiap masa, lebih-lebih kala berada di tempat awam agar keselamatan sentiasa terjaga sekaligus mengelakkan sebarang risiko ‘diserang’ peminat.

Dulu selalunya bodyguard ni mesti la muka bengis, garang dan badan sado tapi kini sudah berubah nampaknya. Apakah rupa juga merupakan salah satu syarat istimewa untuk menjadi bodyguard kepada bintang pujaan ramai?

1. Adele


Wow! Walaupun tidak berambut, pengawal peribadi Adele ini memang ternyata kacak! Tapi kalau tengok bentuk muka lelaki ini, dia ada iras-iras seperti rupa orang perancis. Mungkin kerana keningnya yang ‘garang’ tu. Apa pendapat korang?

 

2. Lady Gaga

Masih lagi berkarakter kepala gondol yang jadi pilihan kebanyakan selebriti popular ini. Pengawal peribadi yang bekerja untuk Lady Gaga adalah salah seorang yang sering menjadi perhati gadis-gadis diluar sana. Kalau dilihat betul-betul, lelaki ini mempunyai sepasang mata berwarna biru terang.

 

3. Britney Spears

Memang sudah menjadi lumrah bagi seorang pengawal peribadi memiliki karakter yang sukar hendak senyum kan? Bila tak senyum pun dah nampak macho macam ni, apa lagi kalau dia senyum. Nampak gaya, masa sekolah dulu lelaki ni mesti pemain rugbi.

 

IKLAN

4. Katie Holmes

Siapa sangka aktres ini ada pengawal peribadi kacak yang sentiasa melindunginya. Sasa, berambut lebat dan berjambang. Agak-agak dia ini sudah berpunya ke belum?

 

5. Ariana Grande

Okay, kita faham. Cita rasa Ariana Grande mungkin yang berwajah ‘jambu’ sebegini. Boleh tahan comel!

 

6. Jennifer Lawrence

Walaupun telinga capang, handsome tetap handsome okay! Sasanya badan dia sampai urat tangan pun timbul tu. Perempuan mana je yang berdegup jantung bila berdepan dengan lelaki macam ni. Manalah Jennifer Lawrence dapat pengawal peribadi yang kacak macam ni. Jealous!

 

7. Katy Perry


Entah kenapa, sekali pandang macam pemain bola pun ada lelaki ni. No offence, memang kacak pengawal peribadi Katy Perry! Kalau dia senyum atau gelak mesti buat hati kita semua luluh.

 

8. The Kardashians!

Lain daripada yang lain, nampaknya jejaka tampan yang memiliki air muka Cina ini adalah pengawal peribadi yang kerap mengawasi adik-beradik Kardashians! Dari Kim, Kourtney hinggalah kepada Kylie Jenner, empunya nama Tim Chung atau lebih selesa dipanggil Tim C ini bisa membuatkan ramai wanita cair!

Jika kamu ingat lagi, Tim C inilah yang sering digosipkan dengan Kylie sejak awal bulan ini kerana ramai menganggap bapa sebenar kepada bayi sulung Kylie iaitu Stormi bukanlah Travis Scott sebaliknya, adalah anak hasil hubungan Kylie dengan Tim C dek kerana memiliki bentuk mata yang ‘sepet’. Kesian, tak pasal-pasal Tim ni kena gosip.

Teringin tak jadi pengawal peribadi bintang Hollywood? Tapi kena pastikan wajah kacak dulu tau…hehe

Sumber : wanista