Kulit berjerawat memang masalah kan? Rasa macam nak tukar muka bila terpaksa berhadapan dengan kulit berjerawat. Apa kata kalau anda cuba produk-produk ni. Produk-produk ini memang bagus untuk cuaca Malaysia ni. Mungkin lepas ni dah tak payah lalui masalah berjerawat?

 

  • The Body Shop Tea Tree Skin Clearing Facial Wash

 

Anda boleh pilih produk ini mengikut jenis kulit anda. Produk ini dikeluarkan khususnya untuk mereka yang mengalami masalah berjerawat. Ia mengandungi minyak tea tree dari kaki gunung Kenya yang sememangnya bagus untuk menghilangkan jerawat.

IKLAN

 

 

  • Neutrogena Deep Clean Acne Foam Cleanser

 

IKLAN

Produk ni bersepah dekat Guardian dan Watson. Ia dapat membantu anda untuk hilangkan jarawat dekat muka anda tu. Ujian secara klinikal telah terbukti bahawa produk ini boleh hilangkan kekotoran, kulit mati dan kurangkan minyak dekat muka. Anda pasti tahu kan, minyak berlebihan boleh membuatkan jerawat tumbuh. Sudahlah bagus produk ni, murah pun murah. Baik anda dapatkan hari ini.

IKLAN
  • Cosmoderm Tea Tree Oil Clarifying Toning Lotion

 

Ini made in Malaysia. Dah kalau buatan Malaysia, pasti mereka tahu tentang cuaca dan kandungan yang boleh dipakai bersesuaian dengan kulit kita kan. Produk ini sangat berkesan untuk mereka yang mengalami masalah kulit berjerawat. Toner nya sangat membantu untuk hilangkan jerawat, mengawal minyak berlebihan dan kurangkan parut jerawat. Dengan bahan yang menggunakan minya tea tree, toner ini membantu menghilangkan keradangan daripada jerawat dan mengecilkan liang roma bagi menghalang pembentukan minyak yang berlebihan. Ia juga mampu milik dan memang berkesan. Tak percaya, cubalah.