Orang cakap, kacak macam mana pun kalau duit tak ada, perempuan tetap akan tinggalkan kita. Bukan menyalahkan mereka, ia sudah menjadi realiti hari ini. Kehidupan dan corak hidup sangat berbeza. Jadi guys, market abang-abang yang tak berapa kacak tu tinggi la sikit sebab mereka berduit. Apapun cintailah seseorang itu sepenuh hati bukan kerana rupa ataupun hartanya.

Rupa hensem tak semestinya stabil
Lelaki hensem ni memang ramai wanita keliling pinggang. Tapi tak semuanya mempunyai kewangan yang stabil. Bila dah ada rupa hensem, nak kena bergaya sakan. Semua duit habis untuk diri sendiri je.

IKLAN

Lelaki hensem tidak fikirkan tentang kerjaya
Pada pandangan wanita, lelaki kacak dikatakan kurang berfikir tentang kerjaya mereka dan hanya melihat keseronokan apabil ramai wanita menyukai mereka.

Lelaki hensem memiliki ego yang tinggi
Disebabkan rupa mereka yang menjadi kegilaan ramai wanita, mereka mempunyai sikap ego dan angkuh. Jika wanita bersama lelaki jenis macam ni, memang tak lama lepas tu angkat kaki.

IKLAN

Hidup lelaki yang rupa biasa lebih stabil
Wanita menyedari, rupa pasangan mereka tidak menjamin kebahagiaan. Jadi, mereka akan memilih untuk berkahwin dengan lelaki yang hidupnya stabil dan mempunyai kerjaya yang baik.

IKLAN

Hidup lelaki yang berkerjaya adalah lebih baik
Dari sudut pandangan wanita, lelaki yang berkerjaya dan hidup stabil tidak perlu bersusah payah dan wanita yang bersama mereka akan bahagia selepas berkahwin.

Lelaki kacak hanya bergantung pada wanita
Lelaki yang berkerjaya dikatakan lebih matang dan mereka lebih memahami apa yang wanita inginkan. Manakala lelaki kacak pula mengharapkan wanita untuk lakukan semuanya untuk mereka.