Jenama Dolce&Gabanna tidak perlu lagi diperkenalkan kerana ia sentiasa menjadi item wajib milik di kalangan selebriti popular. Selain seleksi pakaiannya, Dolce&Gabanna juga turut memngeluarkan pelbagai jenis aksesori mengikut musim.

Terbaru, Dolce&Gabanna memperkenalkan koleksi kaca mata dengan kempen terbarunya mengetengahkan ketampanan peragawan popular, Daviod Gandy.

IKLAN

POPULARITI

Pemilihan David Gandy untuk pengenalan kempen bagi Koleksi Dolce&Gabanna Eyewear SS2020 dikatakan sesuai dengan statusnya sebagai wajah yang cukup dikenali dalam dunia fesyen lelaki global.

IKLAN

Kempen yang turut mendapat sentuhan jurugambar profesional, Mariano Vivanco ini mengetengahkan David Gandy dengan gaya kasual asli memerangkap atmosfera tampan di kepualauan Sicily.

CIRI-CIRI ISTIMEWA

Koleksi kaca mata yang cukup elegan ini dibina dengan menggunakan bahan slim metal degan potongan diagonal yang turut memberi identiti bagi eyewear Dolce&Gabanna. Pada bahagian hadapannya pula menampilkan ciri-ciri open bridge yang turut disertakan dengan logo Dolce&Gabanna iaitu DG.

Pada bahagian atas kaca mata pula diperkemaskan dengan bahan nylon fiber yang boleh laras di bahagian hidung.

Menariknya kaca mata untuk koleksi ini boleh didapati dalam dua kombinasi berbeza iaitu gold dan matte black. Ia dipadankan pula dengan lensa berwarna hitam dan juga gangsa yang datang dengan lensa berwarna coklat.