Mendapat sambutan hangat ketika mengeluarkan koleksi New Generation Charm Club awal tahun ini, THOMAS SABO kembali dengan 48 lagi rekaan menarik khas untuk anda yang ingin memperagakan aksesori ke satu fasa yang berbeza. Didatangkan dengan pelbagai saiz, material yang digunakan serta jenis simbol yang menarik minat anda, membuatkan penggemar aksesori menikmati keselesaan disamping tampak menawan dalam apa jua jenis majlis.

Antara koleksi yang mendapat perhatian umum adalah koleksi The Large Coin Charms yang diilhamkan daripada duit syiling zaman dahulu diselitkan juga dengan elemen ganas sesuai buat menreka yang gemar menggayakan fesyen pelik-pelik.

IKLAN


Autumn/ Winter Collection kali ini memilih elemen ganas menampakkan si pemakai seolah-olah memberontak namun masih tampak elegen tanpa perlu berpura-pura di hadapan orang ramai. Rebel Chains dan Desert Sky turut menjadi antara koleksi kali ini yang menampilkan rekaan simple buat lelaki yang 100% diperbuat daripada Silver, manjadikan lelaki kelihatan lebih segak dan bergaya walaupun hanya mengenakan t-shirt dan seluar denim. Corak rekaan yang simple namun modern ini menjadikan lelaki Maskulin di luar sana ingin memilikinya.

IKLAN

IKLAN

THOMAS SABO merupakan salah satu syarikat barang kemas, jam tangan, dan pusat kecantikan yang menawarkan pelbagai koleksi buat lelaki dan wanita. Ditubuhkan pada tahun 1984 THOMAS SABO mempunyai lebih dari 300 buah butik cawangan di seluruh dunia dengan lebih daripada 1860 orang pekerja. Syarikat terkemuka ini juga berkolaborasi dengan syarikat penerbangan dan kapal laut di seluruh dunia.