Sejak tahun lalu kita telah berdepan dengan norma baharu dalam cabaran berdepan pandemik yang masih lagi menghantui kehidupan seharian. Sudah banyak perkara yang berubah dalam kehidupan kita termasuklah bagaimana kita berhubung di antara satu sama lain.

Sentuhan yang minima, penjarakan sosial serta tidak dapat merentas negeri merupakan perkara yang kuta semua harus lakukan demi melandaikan kadar jangkitan wabak Covid-19.

Sebagai sebuah jenama yang cukup terkenal, Levi’s pada tahun ini memperkenalkan konsep yang cukup istimewa bersempena kemunculan bulan Ramadan dan yang seterusnya Syawal.

“Ini adalah peluang tepat untuk melihat ke dalam diri kita dan memberi perhatian terhadap mereka yang berada di sekeliling kita – ahli keluarga, jiran, rakan, insan tersayang, mereka yang tidak diendahkan, mereka yang kurang bernasib baik dan sebagainya.

“Levi’s percaya pada usaha ke arah perubahan positif, justeru menyerlahkan bagaimana ungkapan gembira, kehangatan serta hubungan interaksi antara keluarga dan rakan-rakan pada musim perayaan ini berupaya mewujudkan rasa penuh hormat dan penerimaan, terutama dalam meraikan perbezaan sesama kita,” – Imran Butt, Pengurus Negara Levi Strauss Malaysia.

Dan sebagai tanda hormat kepada musim perayaan yang penuh girang, kempen Ramadan pada tahun ini mengetengahkan etos empati, keaslian, integriti dan berani dalam satu mesej yang penuh harapan.

IKLAN

“Ia bagi mengingatkan kita bahawa kemajuan hanya berlaku apabila kita bersifat inklusif dan saling memahami. Apabila kita dapat mengatasi halangan, kita mampu bersatu dan mengangkat suara antara satu sama lain untuk mencetuskan perbezaan.

“Sebagai jenama yang terus berkembang menerusi semangat perintis dan inovatif tanpa henti, kami mahu dilihat sebagai pendorong untuk menyebarkan mesej bahawa kebaikan itu tidak lapuk ketinggalan zaman.

“Dan apakah maksudnya kebaikan? Ia yang menjadikan dunia kita lebih baik, daripada meraikan perbezaan antara satu sama lain hinggalah kepada memilih pakaian yang dihasilkan dengan mengambil kira kesejahteraan planet ini.” jelas Imran Butt lagi.

ISTIMEWA KOLEKSI RAMADAN 2021

Antara perkara yang paling utama ditekankan oleh Levi’s menerusi koleksi ini ialah aspek harmoni dan keselesaan. Palet warna lembut disulami pastel ceria menghiasi koleksi ini bersama fabrik lestari dan berkualiti tinggi dalam potongan moden. Ia kemudian menonjolkan impak optimisme anda pada musim perayaan akan datang.

IKLAN

Fokus juga diberikan kepada rangkaian selsksi baju dan seluar berteknologi sejuk baharu. Ia direka dengan menggunakan fabrik breathable dengan kemampuan melakukan regulasi suhu serta =teknologi penyerapan lembapan. Helaian dalam koleksi ini menampilkan fabrik lestari seperti adunan Cottonized Hemp dan Tencel untuk memberikan keselesaan optimum.

Penggunaan teknologi microclimate menerusi Sorbtek Repreve – serat poliester bersumberkan daripada botol air kitar semula pula mengalihkan lembapan daripada kulit selain memberi perlindungan UV.

IKLAN

Teknologi terkini ini menawarkan ciri-ciri sumbu dalam keadaan menegak, di mana serat berongga bertindak memerangkap udara dan menebat lembapan dari luar fabrik bagi memastikan pengeringan pantas.

Ia helaian yang mengatasi jangkaan anda, daripada fabrik yang bersesuaian dengan iklim sehinggalah kepada teknologi di sebaliknya, berikutan ia sebahagian daripada komitmen Levi’s untuk menyediakan pilihan yang lebih bertepatan, yang akan mengubah industri ke arah lebih baik.

Antara item menarik perhatian untuk seleksi lelaki ialah kemeja berkolar Mandarin, celana xx chino, baju panas dan juga jaket trucker. Tampil ditawarkan pada harga dari RM199 ke RM329, koleksi Ramada 2021 akan boleh didapati menerusi laman sesawang levi.com.my dan di butik Lebvi’s seluruh negara bermula bulan ini.

Jangan lupa untuk follow IG MASKYLIN ya!