Wanita Tunjuk Cara Mudah Buat Perangkap Lipas Dalam Kereta, Hanya Guna 3 Bahan Je!

Sebenarnya ada cara nak buat perangkap lipas dalam kereta. Malah cara ini anda boleh lakukan sendiri menggunakan bahan mudah dari dapur.

Perangkap lipas dalam kereta ini dikongsikan oleh seorang wanita dengan nama Abuyat Sakoora di laman Facebooknya. Jika kereta anda berdepan dengan masalah yang sama, bolehlah ikut petua ini. Semoga bermanfaat.

Pak Jamel jumpa resipi ni dalam FB, alhamdulillah menjadi! Sekarang dah x jumpa lagi dah lipas-lipas bermaharajalela dalam kereta. Kalau x, buka ja pintu ewah. Bersenang-lenang depa dok atas seat, atas stereng, kat tingkap. X hormat langsung dengan tuan keta ?. Nah hambik kau. Hasil tangkapan memuaskan. Sapa ada masalah yang sama macam kami, boleh try resipi di bawah.

Bahan-bahannya:

1. Marjerin (xyah banyak-banyak do. Tengok macam dalam gambar tu ja. Kang maqah mak kau nak buat kek marjerin habis dijamu lipas)

2. Minyak masak (kalau boleh amik yang dah guna. Yang baru nanti sayang minyak sekang mahal)

3. Susu pekat manis (x kisah apa cap sekalipun janji manis)

Cara-caranya:

Simpan dalam kereta semalaman. Jangan lupa bila nak bagi orang tumpang keto kau, kang x pasal dipijak bekas minyak tu. Menangis kau keto bau minyak ??

#abuyatsakoora