![Untitled design (26)](https://cdn.maskulin.com.my/Maskulin/8f8f245d03110e74b9365e76b5183eb8/Untitled-design-26.jpg)
Nampak gayanya memiliki bibir seksi persis Channing Tatum bukan lagi satu idaman para lelaki. Di India, lelaki kini lebih gemar ke spa dan meminta khidmat untuk wax bahagian belakang mereka (pinggul) dan bleach bahagian ‘hadapan’ mereka untuk tampak menarik. Macam bukan-bukan je lelaki di India ni?
Health Man India melaporkan bahawa terdapat beberapa spa lelaki di India yang menerima pelanggan menginginkan bahagian bawah tampak lebih menghairahkan. Aiyooo. Ada beberapa teori kepada perkara ini, salah satunya adalah dengan pinggul yang licin dan bersih akan membuatkan wanita lebih turn on dan lelaki akan berasa lebih konfiden.
Selalunya wanita saja yang gemar waxing ni, namun negara yang terletakknya Taj Mahal itu memiliki kaum Adam yang gemar trim, wax dan bleach alat sulit mereka. Mungkin nampak lebih cool kot? Lelaki Malaysia macam ni jugak ke?
Jangan ketinggalan sebab download dekat seeNI je senang.
KLIK DI SEENI
GARMIN Raikan Ikon Ternama Tanah Air Pada Pelancaran MARQ Collection
![GARMIN Raikan Ikon Ternama Tanah Air Pada Pelancaran MARQ Collection](https://cdn.maskulin.com.my/2019/11/69077-15_04_092191.jpeg)
Tahun ini menyaksikan Garmin selaku jenama jam pintar dan GPS terkenal meraikan ulang tahunnya yang ke-30. Bersempena dengan sambutan ulang tahun tersebut Garmin telah memperkenalkan sebuah koleksi jam pintar premium iaitu MARQ Collection.
Koleksi jam mewah ini menampilkan beberapa siri jam yang menampilkan ciri-ciri istimewa dalam tradisi bidang berbeza seperti aotumotif, marin, outdoor, penerbangan dan sukan.
Dan bersempena tema itu jugalah mereka mengetengahkan sebanyak 6 siri jam pintar berbeza iaitu MARQ Aviator, MARQ Driver, MARQ Captain, MARQ Adventurer, MARQ Athlete dan MARQ Commander.
BACA: 8 Sebab Mengapa Jam ROLEX Sangat Mahal & Dianggap Item Mewah
Pada pelancarannya yang berlangsung baru-baru ini, Garmin telah menjemput beberapa ikon terkenal bagi mewakili setiap siri jam yang diketengahkan. Mereka adalah Datuk Nicol David, legenda sukan squash negara; Chris Lau, jurnalis meda perang; Khairulnizam Mohd Afendy, atlet Olimpik sukan layar; Datuk Kapten Nik Huzlan, bekas ketua juruterbang Malaysian Airlines; dan Zen Low, pelumba kereta antarabangsa.
Majlis pengenalan model terbaru Garmin ini turut memberi ruang kepada jemputan ternama ini untuk sama-sama berkongsi pengalaman mereka dalam bidang masing-masing. Menariknya setiap seorang daripada mereka bukanlah calang-calang individu kerana sangat kaya dengan segala macam pengalaman.
Ekspresi inilah yang ingin diketengahkan oleh Garmin MARQ Collection yang menggunakan bahan premium, elemen rekaan eksklusif dan ciri-ciri paparan unik.
Kesemua koleksi daripada MARQ Collection ini boleh didapati di outlet Garmin seluruh negara dan Swiss Watch Gallery bermula dari 13 November 2019 yang berharga dari RM7,999 sehingga RM13,500.
Jangan ketinggalan sebab download dekat seeNI je senang.
KLIK DI SEENI
Pollo Mendi Untuk Anda Yang Gemarkan On The Go Food
![Pollo Mendi Untuk Anda Yang Gemarkan On The Go Food](https://cdn.maskulin.com.my/Maskulin/6c00bd152387e5a4e1d2a64573d39097/ORG_DSC08217.jpg)
Pengacara,pelakon dan penguasaha Dato AC Mizal bersama Syarikat penyelia makanan Pollo Mendi yang menyediakan hidangan Arab kini menemui anda yang gemarkan makanan bercirikan instant food. Apa yang menariknya adalah, makanan yang dihidangkan adalah makanan Arab yang anda boleh dapatkan dalam bentuk frozen.
Antara kelebihan Pollo Mendi, semua makanan yang disajikan adalah halal dan makanan yang dibekalkan sepenuhnya oleh ‘Central Kitchen’ yang terletak di Puchong. Ramai yang tertanya-tanya mengapakah Dato AC Mizal ingin berkolaborasi dengan Pollo Mendi yang telah berada di pasaran sejak 2015 lagi.
Selain itu, uniknya makanan ini apabila pelanggan boleh menikmati sajian mereka dalam kadar yang cepat iaitu kurang daripada dua minit dimana mereka hanya perlu memanaskan sahaja instant food tersebut.
“Konsep yang diamalkan adalah tiada chef. Hanya perlu buka plastik, panaskan dan makan. Oleh itu. semua orang boleh jadi chef, malah saya sendiri yang tak reti masak air ini pun boleh pakar dalam masakan bila di Pollo Mendi.,” katanya ketika sidang media bertempat di One City pada Isnin.
Tambahnya lagi, AC turut berkongsi sebab dia ingin turut serta sebagai rakan kongsi dalam perniagaan ini.
“Awalnya pihak Pollo Mendi ingin menjadikan saya sebagai duta produk, namun saya rasa berbesar hati apabila kami sebulat suara untuk menguasahakan produk terbaru ini. Selain daripada mempunyai kekuatan dalam pemasaran, usahasama saya dengan pihak Pollo Mendi ini juga adalah disebabkan saya mempunyai pengikut di Instagram dan ini sedikit sebanyak akan membantu dalam promosi pemasaran.”
Antara faktor utama kolaborasi Dato AC Mizal juga adalah untuk membantu golongan bumiputera bagi memiliki restoran mewah dengan harga mampu milik yang mempunyai sistem operasi yang tersusun.
Untuk makluman lanjut berkenaan peluang-peluang perniagaan bersama Pollo Mendi, dan Eeman RTE, sila hubungi Encik Fazli di talian 019-2718445.
Jangan ketinggalan sebab download dekat seeNI je senang.
KLIK DI SEENI
Pelbagai Kisah & Pakaian Melangkaui Musim, Levi’s Tampil Meraikan Ramadan Dengan Seleksi Ikonik
![Pelbagai Kisah & Pakaian Melangkaui Musim, Levi’s Tampil Meraikan Ramadan Dengan Seleksi Ikonik](https://cdn.maskulin.com.my/2023/03/23_H1_RMD_GROUP_M_0664_RGB.jpg)
Apabila menyebut tentang seluar jean atau denim jenama Levi’s pastinya yang pertama akan muncul di minda bagi kebanyakan daripada anda semua. Dan siluet seluar jean yang paling ikonik dan bersifat ‘timeless’ dari Levi’s pula adalah jean 501.
Bersempena ketibaan Ramada dan musim perayaan Hari Raya tidak lama lagi, Levi’s telah memperkenalkan kempen ‘Good Today, Better Tomorrow’.
Slogan itu membawa signifikasi objektif jenama ini untuk memperkasakan sifat berusaha menjadi lebih baik, berhati mulia dan lebih bermuhasabah sesuai dengan bulan Ramadan.
Menggunakan Levi’s 501 sebagai ‘kanvas’ kempen ini ia menggambarkan bagaimana siluet jean itu terjalin dengan kehidupan yang berubah menjadi seiring peredaran masa.
ESTETIKA PENGGAYAAN
Bersama estetika 501, kempen ini menghidupkan kolektif realis yang penuh harapan, dengan barisan individu yang mewakili keaslian, penggayaan mudah serta mengambil kira masa lampau, kini dan masa depan jean 501.
Dirakamkan dalam palet ton putih, biru nila, hijau dan kuning dengan berlatarkan tekstur pinggiran bandar, imej yang tampilkan dipenuhi dengan watak dan kompleksiti yang menekankan keunikan pada denim.
Seleksi kisah-kisah ini telah berjaya dirakam dalam bentuk video menarik dimana kami dapat berkongsi hubungan emosi yang unik antara celana jean 501 dengan sambutan perayaan Aidilfitri menerusi tema nilai, komuniti, gaya peribadi, vintaj dan penggunaan sesuai.
Variasi selsksi pakaian Levi’s musim ini mampu melengkapkan lagi majlis-majlis keraian dengan sorotan warna segar dan siluet klasik. Manakala untuk wanita pula dengan sentuhan feminin hadir dalam bentuk blaus berlengan panjang.
Manakala untuk lelaki kemeja berbutang yang dipadankan dengan 501® Original yang ikonik dan pengenalan kepada helaian vintaj baharu dalam himpunan ini.
Dengan reka bentuk baharu 501® ’54 untuk si jejaka, Levi’s mengabadikan helaian jeans vintaj terlaris itu lalu memberikan nafas klasik baharu menerusi kaki berpotongan tirus, padanan lurus pada punggung dan peha, bersama stail ikonik yang digemari.
Di antara seleksi lain turut diperkenalkan termasuklah XX Chino dalam Standard Taper dan EZ Taper, yang bukan sahaja selesa malah longgar dengan regangan yang seimbang.
Ia menampilkan lebih gaya namun masih kemas dan kontemporari. Manakala bagi padanan atas pula penggayaan santai dan kasual diserlahkan menerusi kemeja berbutang dan kemeja-T potongan longgar. Mudah dipadankan dengan helaian klasik moden.
Kepelbagaian penampilan untuk wanita pula menawarkan siluet lebih longgar dan feminin. Blaus berlengan panjang dalam campuran cetakan warna dan corak turut menjadi tumpuan bagi musim perayaan ini.
Levi’s turut menyatukan elemen popular iaitu siluet kaki lebar melengkung bersama padanan ‘baggy’ khas kami.
Seluar ini turut ditampilkan dengan beberapa lipatan dan menghasilkannya secara lestari menggunakan TENCEL™ Lyocell, gentian lembut yang diperoleh daripada kayu yang diperoleh secara mampan.
Himpunan Ramadan ini berharga antara RM129 hingga RM459, dan boleh didapati menerusi levi.com.my serta di butik Levi’s seluruh negara mulai Mac 2023.
Jangan ketinggalan sebab download dekat seeNI je senang.
KLIK DI SEENI